Senaste nytt

Loungetillgång med EBS på fredag?

Delayed

Medlem
Klandra ingen - det kanske är så att personen kommer från tex Thailand och då är ju klockan mitt på dagen för denne...
Lägger mig platt som en pudel! Tänkte inte på att det finns olika tidszoner! Får skylla på att jag ännu inte är en så medveten resenär, även om jag också oftast gärna försöker torrlägga en lounge när tillfälle erbjuds. :p;)
 

Carl

Medlem
Tror att tidsreglerna inte gäller på Arlanda T5. Annars hade väll inte charterproffsen kunna beställa sina räkmackor med stöl i någon av restaurangerna kl 05:30 på morgonen?
 

Agö

Medlem
Tror att tidsreglerna inte gäller på Arlanda T5. Annars hade väll inte charterproffsen kunna beställa sina räkmackor med stöl i någon av restaurangerna kl 05:30 på morgonen?
Som sagt, det är ju Sigtuna kommun som beslutar om tider. Att döma av mängden ställen som har serveringstillstånd på Arlanda är man nog rätt generös med detta. T o m McDonalds serverar ju starköl.
 

ChabbeT

Medlem
Bumpar tråden.
Min fru har EBS och reser från Heathrow till Arlanda den 9 juli har hon loungetillgång.

Det står att man har loungeaccess från lokal flygplats. Innebär det bara inom Skandinavien?

"
  • Som Silvermedlem får du tillgång till SAS Lounge i perioderna 1 juli - 31 augusti samt 15 december - 15 januari (ej SAS Gold Lounge) när du uppvisar ett giltigt boardingkort för avresa samma dag med SAS eller Wideroe från lokal flygplats.
  • Silvermedlemmar kan ta med en gäst eller upp till fyra närstående familjemedlemmar (make/maka, partner, egna barn och föräldrar) in i Loungen."
 
Toppen