Lounger på Paris CDG och Verona?

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av David Granström, 28 Maj 2011.

1. Ska flyga ARN-CDG-VRN (Verona) i sommar och undrar vad jag som FB Gold har att förvänta mig av loungerna på CDG? I Verona räknar jag inte med att det finns någon lounge, men kanske är det någon som har annan erfarenhet?

2. Jacob

Jacob Medlem

Det ser faktiskt ut som det finns en lounge i Verona som du borde kunna använda.

Verona Airport - Business services: BUSINESS

Air France listar dock bara upp egna lounger på sin hemsida, inte tredje parts lounger.
    KLM är mycket bättre på detta, men de flyger inte till Verona.

3. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag såg att Verona-flygen avgår från terminal 2G, en terminal jag inte besökt så kan inte kommentera den specifika loungen där. Air France-loungerna för Europa-flyg i Paris har i allmänhet bra dricka, lite smörgåsar/chips och datorer (med varierande grad av tekniska problem) samt wifi.
    Verona-loungen tror jag du kommer in i.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!