Lounger på London City flygplats?

Diskussion i 'Lounger' startad av Fredrik Bodin, 27 September 2013.

1. Fredrik Bodin

Fredrik Bodin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inga lounger på LCY? Hittar inget på flygplatsens webb

2. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Det finns en lounge vid gaten till BA0001 och BA0003, men annars är det ingen lounge på LCY. Kan enbart användas om man flyger dessa två flighter

4. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tanken med flygplatsen är att man inte ska vara där särskilt länge. Standard är att du kan komma till flygplatsen 15 minuter innan avgång om du flyger med handbagage eller 20 minuter innan om du måste checka in bagage. Säkerhetskontrollen är alltid avklarad snabbt. Därför tycker British Airways att det inte behövs någon lounge, om du inte flyger med BA1 eller BA3 till JFK.

5. TheEagle

TheEagle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tog sjukt lång tid på LCY när jag skulle flyga med BA001. Lång tid i incheckningen för att inte tala om säkerhetskontrollen. Var för jävla seg. Tog nog en timme från att jag kom in på flygplatsen till dess att jag passerat säkerhetskontrollen. För övrigt var flighten underbar.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!