Lounger och ombordservering på Skyways?

Diskussion i 'Övriga nordiska flygbolag' startad av Adam, 9 September 2011.

1. Adam

Adam Medlem

Är det någon som har koll på Skyways service ombord, lounger osv.? Inrikes har de kaffe och kakor, men om man åker tex Arlanda Bergen och deras utrikeslinjer? Det står inget på deras hemsida...

2. Jacob

Jacob Medlem

Inga lounger tyvärr. Tidigare när Skyways samarbetade med SAS kunde man få tillgång till SAS lounger om man hade Eurobonus guldkort. Jag lyckades komma in i inrikesloungen på Arlanda terminal 4 när jag flög med Skyways från terminal 3.
    Numera flyger Skyways utrikes från terminal 2 på Arlanda, och där finns ingen lounge hur som helst. Även de norska flygplatserna Bergen, Stavanger och Trondheim saknar alla lounger.

Ombordserveringen tror jag är samma på utrikesflygen som på inrikesflygen, dvs kaffe och kaka.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!