Senaste nytt

Lounger med SAS Eurobonus AMEX och SAS Eurobonus Diners Club utan EBG?

agehall

Medlem
Det finns både öl och vin under hela deras öppettider, men om det är värt inträdespriset vet jag inte. Är troligen billigare och bättre att gå till O'leary's eller något annat ställe på T5.
 

jth

Medlem
Loungen är OK om man vill hålla tillgodo med blaskig spendrups-öl i ett litet dricksglas :)
Som sagt, ölkranen brukar vara igång hela tiden men de ställer inte fram det (fö ganska fattiga) utbudet av stariksprit förrän runt 11-tiden.
 

Jacob

Medlem
En fråga om någon vet! Finns det öl på morgonen på menzies lounge på Arlanda (flyger med SAS till London). Tänkte överraska en kompis med loungebesök och en bira! Hört rykten om att det ibland inte finns så tidigt?
Det är spriten i SAS loungen som inte plockas fram förrän vid lunch. Du kommer ganska garanterat få din bira! ;)
 

Frigidus

Medlem
När jag bytte sa dom att det motsvarade guld med samma avgift och samma krav på inkomst etc.. Men jag kan blivit felinformerad och att det skiljer på förmåner. Det framgår ju inte på kortet på något sätt. Ser också att det är 90 kr som gäller på Amex SAS sidan.

I vilket fall som helst är det en riktigt bra deal om man har Amex Guld!

Reser GOT-AMS på måndag. Ska kolla då!
 
Toppen