Senaste nytt

Lounger Bangkok när man reser med Finnair?

apknug

Medlem
Det finns väl nästan ett dussin olika Miracle lounger på suvva, allt från skokartong till tvåvånings. Jag vill slå ett slag för den som ligger mitt emot gate D5, där finns en utomhus avdelning som kallas bamboo garden. Används som rökruta men det är rätt stort så sätter man sig i strategiskt hörn är det ett perfekt ställe att avnjuta den sista värmen men några thailändska öl!
 

samet

Medlem
Det finns väl nästan ett dussin olika Miracle lounger på suvva, allt från skokartong till tvåvånings. Jag vill slå ett slag för den som ligger mitt emot gate D5, där finns en utomhus avdelning som kallas bamboo garden. Används som rökruta men det är rätt stort så sätter man sig i strategiskt hörn är det ett perfekt ställe att avnjuta den sista värmen men några thailändska öl!

Ja, det finns gott om Miracle lounger, 9st räknar jag till. De har dessutom genom åren blivit mindre dåliga. Både biz och first lounger har de, dock är skillnaden liten.

Nu skall jag killgissa lite. Loungebiljetten man får av finnair hänvisar dig till en speciell miracle lounge. Vet inte om man får välja fritt bland Miracle och andra OneWorld lounger. Biljetten hänvisar dig till just en speciell lounge.

Jag har alltid rest med PP eller status i OneWorld så har inte provat med biljetten. Så har därför inget 100% svar.
 
Toppen