Loungeacces utan kort?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Andreas Eriksson, 2 Juni 2015.

1. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åker från Warszawa om två dagar. Då jag glömde alla mina kort hemma, är det kört med loungeacces eller kan jag skriva ut utdrag från TK eller Aegeans hemsida t.ex?

Flyger SAS. Första benet med QA.

2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Warszawa är hårda med att kolla kort.

3. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trist, kan man ju lika gärna flyga Wizz och spara poängen till ett bättre tillfälle.
    Vi får se.

4. Andreas Q

Andreas Q Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tidigare gick det att skriva ut sitt Aegian kort från hemsidan. Gjorde det i höstas när jag nekades inträde i loungen på ATH utan kort.

Andreas Eriksson gillar detta.
  5. Christian R

Christian R DYKWIA

Jeg vil tro du kan bruge Aegeans App, der findes et elektronisk kort ligesom i eksempelvis SAS' app.

Andreas Eriksson gillar detta.
  6. SNIFF

SNIFF Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I TK-appen kan man visa upp att man har TK Elite eller Elite Plus. Det har jag gjort på IST i alla fall, både fast track och lounge.

7. På Lufthansa Senator/Business Lounge i Hamburg såg jag att en man inte kunde komma in i loungen när hans bonuskortnummer (med status) inte var registrerat i boardingkortet (bokningen) och han inte hade fysiska bonuskortet.

Har man fysiska bonuskortet eller bonuskortnumret är registrerat i boardingkortet, är det inga problem.

El0 gillar detta.
  8. SNIFF

SNIFF Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gästade du in honom? :)

9. El0

El0 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I Düsseldorf kunde jag inte komma in utan fysiska EuroBonus-kortet TROTS att det på boardingkortet stog "SK/EBGXXXXXXXXX" och fanns fast-track stämpel.

Försökte visa guldkortet i SAS appen men Nope. Sedan dess har jag ALLTID med mitt kort :)

Gick jättefint att komma in månaden senare när jag hade plastkortet med mig.

Knucket och SNIFF gillar detta.
  10. SNIFF

SNIFF Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @El0 Jag hade nog exploderat då :p

jerixon och olo gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!