Lounge on arrival

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Notveryfrequent, 7 December 2015.

1. Notveryfrequent

Notveryfrequent Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittade ingen specifik tråd för lounge on arrival, moderator får gärna flytta eller länka till svar.

Har aldrig nyttjat den här funktionen änsålänge, men hur gör man med incheckade väskor? Ligger dem kvar på bandet hur länge som helst?

2. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Notveryfrequent

Notveryfrequent Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nja den här gången är det väl inte mer än 20-25 min, vilket antagligen bara innebär att jag slipper vänta på väskorna mer än 5 min. Om man stannar längre finns det ingen service i loungen att dem plockar undan dem åt en?

4. Notveryfrequent

Notveryfrequent Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack så mkt! Måste varit väldigt usel på att söka på forumet

5. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På Arlanda hinner man normalt in i loungen, äta en snabb middag och sedan gå ner till bagagebandet strax innan väskorna kommer ut.

Notveryfrequent och Jakob Österberg gillar detta.
  6. Jakob Österberg

Jakob Österberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du med snabb middag menar en tre-rätters så håller jag med dig! :)

Notveryfrequent gillar detta.
  7. Kenny

Kenny Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag brukar vätska upp mig i loungen efter att ha inmundigat fikat ombord, sen hämtar jag bagaget o_O

8. Helge Haugen

Helge Haugen Medlem

Land:
    Norge Norge
    Kan ikke se poenget med å gå til lounge på final destination. For raske besøk som wi-fi behov, toalett etc slipper mann alltid innsamtidig som mann rekker bagasjen på båndet.
    Transit er selvfølgelig anderledes. Personlig prøver jeg alltid å få hotell rom i transit området. Er ofte fra New Zealand til Bangkok. Ankomst SIN 1900 og first flight 0710. Da kan jeg slappe av og spise å drikke det jeg ønsker uten noe problem.

9. Inte för just Stockholm men vid ankomst till Singapore med Singapore Airlines brukar jag att använda duschen innan jag tar mig vidare hem till min vän.

Helge Haugen gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!