Senaste nytt

Lounge Newark (EWR)?

Bumpar denna tråden för att få lite mer nutida information. Flyger från EWR till ARN om cirka 2 veckor och undrar vilken lounge som gäller nu för tiden. Är SAS-loungen färdigrenoverad?

Som *G har man väl också tillgång till United Club men de är i fel terminal om jag har förstått det hela rätt? Så som jag ser det står det mellan SAS (nyrenoverade) lounge eller Lufthansa Senator.

Tack på förhand
 

Senator

Moderator
Bumpar denna tråden för att få lite mer nutida information. Flyger från EWR till ARN om cirka 2 veckor och undrar vilken lounge som gäller nu för tiden. Är SAS-loungen färdigrenoverad?

Som *G har man väl också tillgång till United Club men de är i fel terminal om jag har förstått det hela rätt? Så som jag ser det står det mellan SAS (nyrenoverade) lounge eller Lufthansa Senator.

Tack på förhand

SAS Loungen är nu renoverat och klar. United Club(s) ligger i Terminal A och C. Om du startar resan på annan ort och är i transit med United kan du använda United Club i Terminal C innan du tar shuttle bussen till Terminal B.

Rapporter talar om förbättringar, men fortfarande rätt fullt i SAS loungen.
 

B380-9 XWB

Medlem
Hur är Uniteds Club lounger i terminal C?

Staralliances hemsida visar att det finns två i Terminal C, dock ena benämnd C1.

Jag flyger United i Economy men är EBG och har några timmar på EWR nästa vecka.
 

Senator

Moderator
Hur är Uniteds Club lounger i terminal C?

Staralliances hemsida visar att det finns två i Terminal C, dock ena benämnd C1.

Jag flyger United i Economy men är EBG och har några timmar på EWR nästa vecka.

Inget att hänga i julgranen. Pop up Cluben är inte värt ett besök, men den som ligger nära Gate 74 är helt ok.
 
Toppen