Senaste nytt

Lounge meetings

Andreas013

Medlem
Vem är det av er som sitter och löser era Expedia/Alitaliaproblem på telefon i guldloungen på Arn? Och tjänade massor av extrapoäng på en kaffebryggare?? ;)

Skyldig Expedia fortsätter hävda att jag ska vända mig till Alitalia, fastän jag fått en avbokningsbekräftelse i Januari;

"På grund av flygändringen är din resa återbetalningsbar då ni kommer få återbetalt hela summan vilket motsvarar ett belopp på 13.938,00 SEK. Det kommer att återbetalas till det kortet som du använde vid bokning"

To be continue...
 

Hachans

Medlem
Skyldig Expedia fortsätter hävda att jag ska vända mig till Alitalia, fastän jag fått en avbokningsbekräftelse i Januari;

"På grund av flygändringen är din resa återbetalningsbar då ni kommer få återbetalt hela summan vilket motsvarar ett belopp på 13.938,00 SEK. Det kommer att återbetalas till det kortet som du använde vid bokning"

To be continue...

Hoppas det löser sig!

Vi ses ombord, tyvärr knökfullt i business så nöjer oss med plus denna gång!
 

Hachans

Medlem
Vi fick också via doha. I ekonomi. På säten separerade från varandra. Säg till om ni blir trötta på varandra och vill sitta bak i planet! :)
 
Flyingerik har med sig fru, son samt mor&far till Arlanda imorgon, flyger *A men har bara ett EBG.
Någon som kan gästa i Star Gold T5 vid 07.15?
 
Toppen