Senaste nytt

Lounge meetings

TjudöBoy

Medlem
Någon som är i Helsingfors mellan ca. 16:30-19:00 idag å kan gästa in en person i Finnair loungen, åker vidare till Mariehamn med AY581
 

SvartMjolk

Medlem
Ska till Lyon via Bryssel i morgon 17/1 med 06.55. Om någon befinner sig på Landvetter då så blir vi gärna gästade. Jag har *A Guld så kan ta med en kollega in, men roligare om flera av oss kan komma in.
 

hg1980

Medlem
Befinner mig på LAX söndag 22/1. Landar på Tom Bradley med SK939 12:15, skall vidare till PHX 16:36 med UA5512 (Terminal 7) så har cirka 4h när jag skall sitta i någon trevlig UA-lounge (vilken är att rekommendera?). Kan gästa en och vore sköj att tjöta lite med någon/några BC-medlemmar!

Edit: Rättade Tom Brady till Tom Bradley :)
 
Last edited:

flum

Medlem
Befinner mig på LAX söndag 22/1. Landar på Tom Brady med SK939 12:15, skall vidare till PHX 16:36 med UA5512 (Terminal 7) så har cirka 4h när jag skall sitta i någon trevlig UA-lounge (vilken är att rekommendera?). Kan gästa en och vore sköj att tjöta lite med någon/några BC-medlemmar!
Ett tips. Du kan komma in igen på Tom Bradley (Tom Brady spelar Amerikansk fotboll :p) om du har boardingkort vidare inrikes. Star-loungen på TB är vida bättre än den UA-lounge du hittat på terminal 7.
 

hg1980

Medlem
Ett tips. Du kan komma in igen på Tom Bradley (Tom Brady spelar Amerikansk fotboll :p) om du har boardingkort vidare inrikes. Star-loungen på TB är vida bättre än den UA-lounge du hittat på terminal 7.
Hahaha, kollar alldeles för mycket på NFL :) Tack för tipset, precis vad jag behövde! Är ny på det här med StarAlliance :)
 

Johannes

Medlem
Kära vänner, jag åker med BA0802 19:15 idag LHR-GOT kommer som det ser ut nu vara på flygplatsen redan vid 16:00 finns det någon som möjligtvis skulle kunna "gästa" in mig i någon av BA loungerna? Det skulle uppskattas mycket.
 
Toppen