Senaste nytt

Lounge med dusch i San Francisco?

palmen

Moderator
Finns det någon lounge i San Francisco (SFO) som har duschar? Ska hem med SAS senare idag och hade varit skönt att kunna fräscha upp sig lite innan flighten hem.
 

Senator

Moderator
Ett alternativ är att testa den "nya" United Club på Terminal 3. Det är öppet att gå mellan den delen av International Terminal som SAS använder och Terminal 3. Jag uppskattar en promenad på 5-7min. Mycket bättre lounge att hänga i. Vet dock ej om det finns just duschar där.

Jag landar ca 14.00 från LAX så om du är där kan vi morsa på varandra. Nu drar jag strax till "nya" United Club på LAX.
 

palmen

Moderator
Ett alternativ är att testa den "nya" United Club på Terminal 3. Det är öppet att gå mellan den delen av International Terminal som SAS använder och Terminal 3. Jag uppskattar en promenad på 5-7min. Mycket bättre lounge att hänga i. Vet dock ej om det finns just duschar där.

Jag landar ca 14.00 från LAX så om du är där kan vi morsa på varandra. Nu drar jag strax till "nya" United Club på LAX.
Jag kommer till SFO ca 14, borde vara då sas incheckning öppnar typ. Har ju tid att döda så kan gå dit. Hoppas att Eva eller Singapore loungen är öppen annars :)
 

Senator

Moderator
ok..jag är ombord United nu, skall se om jag åker direkt till stan eller om jag stannar kvar några minuter. Har som vanligt himla mycket att göra :(
 
Toppen