Lounge i Miami

Diskussion i 'Oneworld' startad av JonW, 12 November 2015.

1. JonW

JonW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon som vet vilken One World lounge som är bäst i Miami?

2. Homer

Homer Medlem

Den här
    övriga är väntrum.

3. RobRoy

RobRoy Medlem

Premium lounge alla dagar i veckan. Enda nackdelen är att de har begränsade öppettider.

4. Frågan är, flyger @JonW inrikesflyg eller utrikes flyg?
    Eller är det samma lounge som används för både inrikes och utrikes i Miami?

5. Homer

Homer Medlem

man kommer åt alla oavsett, men det kan ibland handla om väldigt långt avstånd från Premium loungen till gaten.

6. JonW

JonW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack alla, det blir hemåt kalla Norden...

7. nota bene

nota bene Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har mest använt Admirals Club då jag brukar ha tighta byten i MIA, och dessa är som sagt glorifierade väntrum där man med lite tur får en kopp te, lite juice och någon bagel.

8. Promenaden är värd sin viktnedgång om man är där efter kl 13. Admiralen är ändå helt ok, som OWE så får man ju sina premium drinkar ändå. Lite bättre än väntrummet då det finns snacks och dricka. Det har ju faktist blivit aningen bättre på morgonen och på eftermiddagen är oliver och ost helt klart tillräckligt.

9. Jag har tillbragt ganska mycket tid både den stora nära D-30 och den lite mindre nära D-15:
    Miami, FL (MIA)

Som @sembl nämner är det ok i ADM CLUB eftersom det bjussas på rejäla premiumdrinkar varje gång vi kommer. Jag hinner aldrig använda allt. Synd att det inte finns en Flagship kvar. Det talas om att det skall öppnas upp igen både i Miami och Dallas, men när verkar ingen veta..

doc gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!