Senaste nytt

Lounge i Malaga

Homer

Medlem
Under Malaga står det såhär (benefits -> airport)
Kanske en felskrivning eftersom Malaga inte nämns i texten


Priority pass: Airport VIP lounge
Get free access with purchases above 150€ in our Duty Free stores.
Available at Adolfo Suarez Madrid-Barajas, Barcelona-El Prat, Bilbao, Valencia and Seville airports. Access to VIP lounge at the airport where the purchase is made.
Conditions apply


Dufry, som äger 2.200 flygplatsbutiker, lanserar loyalitetsprogram | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Benefits – RED by Dufry
Benefits Málaga – RED by Dufry
 

Homer

Medlem
Under Malaga står det såhär (benefits -> airport)
Kanske en felskrivning eftersom Malaga inte nämns i texten


Priority pass: Airport VIP lounge
Get free access with purchases above 150€ in our Duty Free stores.
Available at Adolfo Suarez Madrid-Barajas, Barcelona-El Prat, Bilbao, Valencia and Seville airports. Access to VIP lounge at the airport where the purchase is made.
Conditions apply


Dufry, som äger 2.200 flygplatsbutiker, lanserar loyalitetsprogram | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Benefits – RED by Dufry
Benefits Málaga – RED by Dufry


I appen står det att det gäller Malaga, och även Alicante och Mallorca

Lounge.png
 

fly4fun

Medlem
Är sugen på att skaffa boende på sydkusten men om jag inte får något som helst nytta av mitt guldkort ser jag ingen som helst anledning att välja sas därifrån.

Det är många som köpt boende här nere senaste åren och flygen går verkligen proppfulla. Väldigt många flighter är slutsålda närmaste 2 månaderna, vilket återspeglas i priserna på dom resterande platserna. T.ex flyger jag hem men en fullbokad Norwegian flight tisdag lunch. Ingen tidpunkt när man förväntar sig fulla flyg. Så för tillfället väljer man flyg efter var det finns lediga platser och inte efter allians.

Kolla gärna SAS och Norwegian priskalender för maj och juni. Finns inte många direktflyg under 3000 SEK enkel och dom få som finns är oftast 0600 avgången.
 

jth

Medlem
Det är många som köpt boende här nere senaste åren och flygen går verkligen proppfulla. Väldigt många flighter är slutsålda närmaste 2 månaderna, vilket återspeglas i priserna på dom resterande platserna. T.ex flyger jag hem men en fullbokad Norwegian flight tisdag lunch. Ingen tidpunkt när man förväntar sig fulla flyg. Så för tillfället väljer man flyg efter var det finns lediga platser och inte efter allians.

Kolla gärna SAS och Norwegian priskalender för maj och juni. Finns inte många direktflyg under 3000 SEK enkel och dom få som finns är oftast 0600 avgången.

Kan hålla med om detta, har själv vänner med hus därnere så man åker då och då. SAS kör 3 kärror om dagen och Norwegian likaså. I princip alltid fullsatta. Helger är det bara att glömma hela sommaren nu och även i veckorna är det fakirflyger med avgång 06:00 som finns. Det är lite bisarrt när folk säger att det är så bra med hus på costa del sol för det är snabbt och billigt att åka dit och hem, "snabbare än att åka till fjällstugan". Jo, men man får vara ute 3 månader innan...
 
Toppen