Lounge i Bryssel med SAS

Diskussion i 'Lounger' startad av fcx, 21 Januari 2014.

1. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

De två senaste besöken i Bryssel med SAS-biljett har jag blivit hänvisad till SAS-loungen, och inte kommit in i den mycket trevligare Brussels Air-loungen (trots EBG-status). Har andra haft samma problem?

Har ett nytt besök där imorgon och hoppas få slippa en av SAS tråkigaste lounger...

2. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vid mitt senaste besök i december så var det inga problem och jag besökte båda loungerna - dock mha Plus-biljett.

3. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är SN-loungen en C-lounge i Bryssel?? Då kan ju SAS stänga sin omgående!

4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Märkligt, jag tycker att SAS-loungen i Bryssel är trevligare än SN-loungen i A-piren (mindre folk, fräschare - det enda som gör SN-loungen bättre än väl att det finns något mer att tugga på). Var där för någon vecka sedan, inga problem att komma in i SN-loungen med EBG.

2 personer gillar detta.
  5. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Helt klart är den renoverade SAS-loungen i Bryssel trevligare och mer fräsch än SN-loungen.

Jag har recenserat båda loungerna - sök i lounge-delen.

ARNBER, agehall och Chrille gillar detta.
  6. Är SAS-loungen fortfarande trevligast även efter att Brussels nya "The Loft" öppnade?

7. Johannes

Johannes Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, The loft är.mycket trevligare.

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  8. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enda bra med SAS-loungen är att det är lite mer plats där (eftersom alla som kan välja går till The Loft).

9. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    The loft är ju bra

10. Flood

Flood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte varit i Bryssel sedan i våras, men jag har aldrig haft problem att komma in i SN-loungen med kombinationen SAS-biljett/*G-kort.

Edit: Läste inte trådens startdatum så noga...

Ja, The Loft är bättre. Men SAS-loungen är inte dålig. Finns två sorters Leffe och ofta någon god kaka/tårta. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!