Senaste nytt

Lounge-hacks: vad bör man veta?

Agö

Medlem
Frågar man snällt på Arlanda i guldloungen vart det goda bubblet är någonstans så händer det att man kan få ett glas innan ordinarie tid som detta brukar dukas fram. Det har väl rapporterats om en del andra lounger runt om i världen som har champagne gömt och inte framställt men att man kan få om man frågar.
Vilket scoop! Äkta champagne på förfrågan
 
I Lufthansa Senator-loungerna i Frankfurt kan man be om champagne, fastän att detta inte står framme. Eller var det bara SAS-lounge-tips du var intresserad av?

Jag hörde talas om detta först efter att jag besökt min första Senator-lounge. Ska testas nästa gång! Och alla loungetips är välkomna, inte bara SAS! Tack!
 

Göran C

Medlem
Hakar på en diskussion/fråga som jag undrar över. Var man kan försöka få en uppgradering SAS till Tokyo vid mellanlandning på Kastrup. Kan man få hjälp med det i loungen? Om man måste ta det i servicedisken vid gate undrar jag hur långt innan avgång den disken öppnar? Tacksam för svar.
 
Hakar på en diskussion/fråga som jag undrar över. Var man kan försöka få en uppgradering SAS till Tokyo vid mellanlandning på Kastrup. Kan man få hjälp med det i loungen? Om man måste ta det i servicedisken vid gate undrar jag hur långt innan avgång den disken öppnar? Tacksam för svar.

Åkte till Tokyo för några veckor sedan och då fick jag hjälp i loungen.
 

palmen

Moderator
Hakar på en diskussion/fråga som jag undrar över. Var man kan försöka få en uppgradering SAS till Tokyo vid mellanlandning på Kastrup. Kan man få hjälp med det i loungen? Om man måste ta det i servicedisken vid gate undrar jag hur långt innan avgång den disken öppnar? Tacksam för svar.

Åkte till Tokyo för några veckor sedan och då fick jag hjälp i loungen.

Det har varit lite olika för mig, ibland har det gått i loungen, andra gånger hänvisad till gaten. Tror att det har att göra med när gaten öppnar, om gaten öppnat så tar de hand om det där, innan dess går det bra i loungen. Har för mig att jag läst detta någonstans och det har stämt på mina resor
 
Toppen