Senaste nytt

Lounge för Norwegian i Los Angeles?

AABack2ARN

Medlem
Senast jag och frun flög via LAX avnjöt vi en god middag och ädla drycker i Qantas First-loungen i Tom Bradley terminalen. Då vi flög med American som oftast avgår från T4 upplystes vi om att vi själva måste hålla reda på tiden då de inte annonserar boarding i loungen vare sig muntligt eller på skärmarna.

I många lounger visar man ju bara de flyg som antingen avgår från aktuell terminal och/eller de som loungen stödjer så det kändes ju rimligt.

Således visade loungens skärmar avgångar med Qantas, British Airways, de American-flyg som gick från TBIT och lite andra oneworld-flyg. Men även Air France vilket nog beror på att Air France köpt plats där för sina La Premiere-kunder.

Det som förvånade mig dock var att Norwegians samtliga avgångar var listade??? Det kan väl knappast vara korrekt, eller?

Är det någon här som flugit med dem från LAX och nyttjat någon lounge i deras namn? För visst har man tillgång till lounge om man flyger Premium Economy?
 

AABack2ARN

Medlem
Hmm? I Firefox dök inte den sidan upp när jag sökte men i IE gjorde den det...

Nåja, de använder sig uppenbarligen av oneworld-loungen på LAX och då är det säkert så att de använder sig av samma datakälla för skyltarna därav att Norwegian-flighterna syns i förstaklass-loungen. Vart lite orolig där ett tag. Case closed :)
 
Toppen