Senaste nytt

Lounge access med familj och gäst

sweflyer

Medlem
Jag hade nog helt enkelt betalat för personen och varit hela gänget i SAS Lounge och skippat Gold lounge. Så enormt stor skillnad är det inte.
 

CharlieK

Medlem
Jag har vart i samma situation 2-3 ggr och det har alltid gått att ordna så att alla fått komma in i Guldloungen. Senast var jag som EBD och reste med tre personer i plus, så pröva med att fråga snällt så kanske du blir positivt överraskad :)

Annars kan du ju bara göra som någon annan skrev att fråga någon utanför som är på väg in om de kan hjälpa att gästa.
 
Tack för alla svar! Vi får se hur det blir då men då vet vi att det oftast går på något sätt.
Jag hoppas att det funkar som du säger CharlieK annars får jag se om jag kan haffa någon eller köra vanliga loungen.
 
M

Monkey_Class

Guest
Annars kan man ju fråga loungepersonalen i CPH om lite överseende och flexibilitet avseende regelverket.
(glöm inte öronpropparna, ett danskt hånskratt med hög volym kan ge permanenta hörselskador)

Inte efter 15:00 för då har de börjat att "smörrebrödat" med dryck och då blir det mer ett fryndigt gurgel :)
 
Toppen