Senaste nytt

Lounge Access Manchester?!

Erik M

Medlem
Kanske ökar resandet till Manchester bland forummedlemmar den här säsongen. Bland svenskar i allmänhet är det i alla fall så.

Jag bokade precis 1:a maj-helgen. Bra priser men jag var lite seg så jag betalade några hundra mer än brorsan.

Uppdaterad lounge-review skulle uppskattas från dem av er som ska dit tidigare än mig!
 

trekker

Medlem
@trekker kan säkert svara på det där!
Ingen förändring sist jag var i aspire, lika dålig som vanligt. Har du tur finns några mackor men de brukar vara slut strax efter kl 16. All alkohol måste beställas vid baren vilket ofta betyder långa väntetider, svaga groggar samt dåliga sorter. Själva loungen är nyrenoverad men det hjälper inte.
 

011430121

Medlem
Var i Aspire loungen på MAN loungen i måndags vid 9 tiden på morgonen, det som fanns att äta var bacon fyllda frallor, några torra småkakor, gick ut en sväng på toan, när jag kom tillbaka så satt det skylt på dörren att loungen var full och man välkomnades tillbaka vid ett senare tillfälle. Det fanns inte sittplatser till alla personer i loungen. Den klart sämsta loungen jag har besökt, gick över till loungen som man kommer in på med Diners minns inte vad den heter, där var det inte lika mycket folk, frukostutbudet var större Yoghurt med tillbehör, ägg, tror till och med att det gick att få något varmmat, vet inte om de tog betalt för de varma.
 
Last edited:

trekker

Medlem
Var i Aspire loungen på MAN loungen i måndags vid 9 tiden på morgonen, det som fanns att äta var bacon fyllda frallor, några torra småkakor, gick ut en sväng på toan, när jag kom tillbaka så satt det skylt på dörren att loungen var full och man välkomnades tillbaka vid ett senare tillfälle. Det fanns inte sittplatser till alla personer i loungen. Den klart sämsta loungen jag har besökt, gick över till loungen som man kommer in på med Diners minns inte vad den heter, där var det inte lika mycket folk, frukostutbudet var större Yoghurt med tillbehör, ägg, tror till och med att det gick att få något varmmat, ingen om de tog betalt för de varma.
Tänkte just skriva detsamma, Escape loungen har bättre utbud och man kan köpa varm mat. Man kommer in med priority pass. Dock har den loungen inga fönster, jag som gillar att titta på vad som händer ute väljer därför alltid bort denna lounge
 
Toppen