Senaste nytt

Lounge Access: Köpenhamn-Chicago-Atlanta

Jag vet inte riktigt om jag håller med. Idén med Loungebuddy är bra, men ack så rörig den är. Och det är ett ställe till där jag behöver mata in info om mina resor. Jag har testat den lite eftersom jag blev nyfiken och jag vet inte om jag använder den fel, men jag skulle nog aldrig hamna i rätt lounge om jag skulle använda den som guide.
Android eller iPhone? Du får nog testa lite mer. Glöm inte lägga in dina statusar.
 

agehall

Medlem
iPhone. Och jag har lagt in mina statusar, men den föreslår ändå rätt konstiga lounger. Sedan verkar den riktigt buggig om man börjar ändra på inlagda flighter - de man tar bort verkar kunna komma tillbaka utan anledning!
 
iPhone. Och jag har lagt in mina statusar, men den föreslår ändå rätt konstiga lounger. Sedan verkar den riktigt buggig om man börjar ändra på inlagda flighter - de man tar bort verkar kunna komma tillbaka utan anledning!
Håller med (!). Jag kör android och den är mycket enklare och bättre, men dom betatestar en ny version för iPhone nu. Grundidèn är väldigt bra dock och mångas frågor här om man har access eller kan den svara på. Du får försöka tänka positivt även om du inte var först på bollen ;)
 

agehall

Medlem
De har ju en bit kvar om man säger så. Det finns lite integration med TripCase, men det var ju rent skrattretanden när den föreslår lounger på LHR T2 när jag ska flyga BA från T5... Mao, integrationen verkar inte överföra någon info om vilka flighter jag faktiskt ska flyga. :/
 

AABack2ARN

Medlem
Jag är inte helt säker på att EF samtycker med hur en del information från deras site visas här. Läser man användarvillkoren noga finns det säkert någon klausul som säger att man inte får lägga upp screenshots eller dela med sig av informationen till ickebetalande. LB kan säkert vara bra (har inte testat) men jag är genuint misstänksam mot en hel del av dessa gratisappar då det är lite osäkert hur korrekt informationen är.

Nu är loungeinformationen förvisso inte bättre på Star Alliance hemsida heller... :-(
 
Jag är inte helt säker på att EF samtycker med hur en del information från deras site visas här. Läser man användarvillkoren noga finns det säkert någon klausul som säger att man inte får lägga upp screenshots eller dela med sig av informationen till ickebetalande. LB kan säkert vara bra (har inte testat) men jag är genuint misstänksam mot en hel del av dessa gratisappar då det är lite osäkert hur korrekt informationen är.

Nu är loungeinformationen förvisso inte bättre på Star Alliance hemsida heller... :-(
Testa! :)
 
Toppen