Senaste nytt

LOT Arlanda-Warszawa, hur bra är de?

nota bene

Medlem
Jag tycker LOT i economy är helt OK på kortare sträckor. OK benutrymme och rimlig service - har aldrig haft några problem. Brukar flyga dem på ARN-WAW när jag ska dit.
 

KRYSS

Medlem
Bokade LOT i economy nu. Så får se hur det går. Hur är de i Business på denna sträcka? Såg att man kan buda med LOT Upgrade. Minsta bud är 400 Zloty.
 

fcx

Medlem
Bokade LOT i economy nu. Så får se hur det går. Hur är de i Business på denna sträcka? Såg att man kan buda med LOT Upgrade. Minsta bud är 400 Zloty.

Två kalla rätter serveras (man får båda). Öl/vin som vilken intra-EU business som helst. Lite finare spriturval (Hendricks gin, Remy Martin cognac om jag minns rätt). Egen buss till/från planet i WAW. Tomt säte bredvid. Representativ illustration av serveringen:

DSC_2017.JPG DSC_2018.JPG
 

KRYSS

Medlem
Två kalla rätter serveras (man får båda). Öl/vin som vilken intra-EU business som helst. Lite finare spriturval (Hendricks gin, Remy Martin cognac om jag minns rätt). Egen buss till/från planet i WAW. Tomt säte bredvid. Representativ illustration av serveringen:

Tack för svaret! :)
 

Spax

Medlem
Åkte med LOT/Nordica Arlanda - Warszawa tidigare i veckan. Business, morgon. Märklig frukost.
Kokt ris, äppelkompott, katrinplommon och lite müsli.

Var enda passagerare i business och fick egen minibuss till gaten i Warszawa.
 

Attachments

  • IMAG1469.jpg
    IMAG1469.jpg
    97,4 KB · Visningar: 396

fcx

Medlem
Åkte med LOT/Nordica Arlanda - Warszawa tidigare i veckan. Business, morgon. Märklig frukost.
Kokt ris, äppelkompott, katrinplommon och lite müsli.

Var enda passagerare i business och fick egen minibuss till gaten i Warszawa.

Premium economy ska också få åka i den bussen (om det var några ombord).
 

Valley

Medlem
När det uppenbarligen inte går att boka Oneworld till Nurnberg, tror jag att det går bli Lot denna gång.
Men vi får fundera. Är ju väldigt smidigt annars när jag kan flyga BMI/Lufthansa från Karlstad.
 

Jönsson

Medlem
När det uppenbarligen inte går att boka Oneworld till Nurnberg, tror jag att det går bli Lot denna gång.
Men vi får fundera. Är ju väldigt smidigt annars när jag kan flyga BMI/Lufthansa från Karlstad.
Det går om inte annat att flyga via Barcelona med Vueling som har codeshare med BA. Dessa flygningar ger Avios.
 

Jönsson

Medlem
Har Vueling en linje till Nurnberg?

Då kan jag ju slå 2 flugor i en smäll.
Hälsa på kompisen i Barca på helgen å sen till Nurnberg på det
Japp. Tror dock inte de har speciellt många avgångar i veckan. Du måste dock boka genom BA eller möjligen Iberia för att få avios.
 
Toppen