LOT accepterar betalning med Bitcoin

Diskussion i 'Star Alliance' startad av niklaswik, 6 Augusti 2015.

1. niklaswik

niklaswik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    LOT Polish Airlines Now Accepting Bitcoin | TechCrunch

Personligen i egenskap av bitcoin-frälst, decentraliseringstokig och allmänt teknologi- och frihetsälskare är det här fantastiska nyheter!

Verkar tyvärr vara rätt dålig intjäning till M&B men jag kommer nog ändå köpa åtminstone en enkelresa med bitcoins bara för sakens skull inom kort. :)

Sen tidigare (som nämns i artikeln) går det att betala med bitcoins hos Air Baltic och Air Lituanica, men Star Alliance är ju Star Alliance...

Glenn E, Jakob Österberg, EraBuum och 4 andra gillar detta.
  2. xmit

xmit Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul tips. Dock har väl Air Lituanica slutat flyga så den möjligheten finns inte längre.

3. niklaswik

niklaswik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Aha, det hade jag missat... Gick bara på vad som stod i artikeln.

4. Tebatta

Tebatta Ny medlem

Land:
    Norge Norge
  5. niklaswik

niklaswik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, som ransomware, eller som såna som säljer t.ex. heroin, vapen eller falska pass online.

Medan de flesta flygbolag bara accepterar SEK eller NOK eller kanske USD, som används till människohandel och terrorism. :D

6. EraBuum

EraBuum Ny medlem

Bitcoin är verkligen mycket bekvämt. Men jag håller med Tebatta - ett sätt att pressa pengar! (I detta fall - som är att lösa http://onenet.se/guider/cerber/ )))

7. Aldeborat

Aldeborat Ny medlem

Land:
    Norge Norge

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!