Los Angels tips på bra hotell

Diskussion i 'Hotell' startad av ErikLi, 2 Maj 2015.

1. ErikLi

ErikLi Medlem

Skall en weekend till LA i sommar och är sugen på ett bra hotell, funderade lite på
    The Peninsula Beverly Hills, någon som bott där?. Är helt öppen för förslag (även i andra stadsdelar)

Last edited: 2 Maj 2015
  2. Aurora

Aurora Medlem

The mondrian i hollywood-området var sykt bra når vi var der i fjorhøst.

3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det bästa med Mondrian är poolbaren!

4. Totopez

Totopez Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fundera över vad ni vill göra och se, och välj sedan hotell efter stadsdel. Ingen idé att bo i Hollywood om ni mest tänker hänga i Santa Monica, särskilt inte om det bara är en helg. Jag gillar Loews, både Hollywood och Santa Monica. Oh drömmer lite om Four Seasons...

flum gillar detta.
  5. Christian R

Christian R DYKWIA

Vil fraråde Down Town. Boede på Hilton Checkers og det levede ikke op til forventningerne.

6. thh

thh Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker att Downtown dagtid är helt okej, kvällstid är det som centrum i många Amerikanska städer med många fattiga människor som hänger i klungor, det finns dock en hel del hemlösa på Venice Beach också kvällstid, särskilt längst strandpromenaden men jag har aldrig känt mig hotat när jag gått längst den ens ensam sena nätter.

Vad vill du göra i LA så tror jag du kan få bättre tips?

7. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Four Seasons är trevligt där ingår gratis limo (RR) :p image.jpg
    image.jpg image.jpg

image.jpg

Last edited: 2 Maj 2015
    jerixon och Agö gillar detta.
  8. ErikLi

ErikLi Medlem

Förstod att Penisula hade något liknande. Någon som bott både på Four Seasons och Penisula och kan uttala sig om skillnaderna?

9. flum

flum Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan tyvärr inte hjälpa på den punkten.

10. Svenska73

Svenska73 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Också intresserad på feedback. Åker i oktober och funderar på Montage, Beverly Hills Hotel eller Bel-Air. Målsättning är poolhäng och shopping.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!