Senaste nytt

Los Angeles - Stockholm med SAS för ca 800 kronor (one way)

Alf

Medlem
Om man kunde få till en uppgradering på detta pris vore det ju riktigt bra om inte SAS la på enormt mycket för att det är ett lågt pris.
 

Dr. Miles

Expert
Glöm inte att Seat blocking i SAS Go kostar billigaste tillgängliga pris minus skatter.
Ett relativt billigt sätt att resa bekvemt. ;)

SAS skrev:
Extra seat
If you require an extra seat for comfort or medical reasons, reserve an extra seat next to yours.
More on extra seat

- Reservations can be made when you book with a travel agent or
SAS Customer Contact Center.

- Prices
SAS Go: Lowest available fare in your booked service class excluding taxes and fees
SAS Plus: €130 (domestic)/€180 (Scandinavia/Europe)
Seat selection - SAS
 
Bokade för två polare och mig 14/3 (premiärflighten LAX-ARN). 2200 totalt, ja för det priset ska väl runt 10 timmar överlevas i de bakre regionerna av A330. Med lite flyt kanske det blir uppgradering? Intressant detta pris, inga officiella annonser men det skrivs om det på en massa websidor. Otroligt att gamla SAS kan dra till med sådant. Själv har jag nämnt det hela för i alla fall 15 kamrater som inte har så bra koll på flygvärlden.
 

RickardG

Medlem
Bokade för två polare och mig 14/3 (premiärflighten LAX-ARN). 2200 totalt, ja för det priset ska väl runt 10 timmar överlevas i de bakre regionerna av A330. Med lite flyt kanske det blir uppgradering? Intressant detta pris, inga officiella annonser men det skrivs om det på en massa websidor. Otroligt att gamla SAS kan dra till med sådant. Själv har jag nämnt det hela för i alla fall 15 kamrater som inte har så bra koll på flygvärlden.
Hur tar ni er dit? och vad blir totalpriset?
 

Jonas C

Medlem
Är jag den ende som tycker att det är lite tokigt av SAS att lägga ut dessa biljetter som en legitim kampanj? Det suddar i princip ut definitionen på vad en mistake fare kan vara. Så nästa gång SAS lägger ut en riktig mistake fare, så kan man ju bara peka på denna kampanj.

Tack för den SAS!
 

palmen

Moderator
Är jag den ende som tycker att det är lite tokigt av SAS att lägga ut dessa biljetter som en legitim kampanj? Det suddar i princip ut definitionen på vad en mistake fare kan vara. Så nästa gång SAS lägger ut en riktig mistake fare, så kan man ju bara peka på denna kampanj.

Tack för den SAS!
Var någon stans har du sett att detta är en kampanj?
 
Toppen