Senaste nytt

Los Angeles - Stockholm med SAS för ca 800 kronor (one way)

Ormen

Medlem
Nu har "Lucky" snappat upp dealen och tipsar på sin blogg, så nog får de mycket gratis reklam allt.. I inlägget passar han också på att hylla Stockholm som en av världens vackraste städer.
 

agehall

Medlem
Det jag blir lite fundersam över är att jag inte hittar denna fare i ExpertFlyer. Brukar SAS köra kampanjer utan att posta priserna som publika fares?
 

mha321

Medlem
Det jag blir lite fundersam över är att jag inte hittar denna fare i ExpertFlyer. Brukar SAS köra kampanjer utan att posta priserna som publika fares?
Det brukar väl vara så på vip-kampanjerna tex. visserligen lite annorlunda eftersom de har lösenord, men visar på att det iaf är något som deras system normalt hanterar.

Hur är det med Now or never - lägger de verkligen ut priser i gds så korta tider?
 

nissefalk

Medlem
Nu är dom nere på 406 SEK enkel LAX-ARN 17e Mars och det är det pris som kommer upp om man klickar vidare på boka

38616-cff208527b5b4982987e4cc57e2088d3.jpg
 

Attachments

  • Screen Shot 2016-02-24 at 11.39.19 AM.png
    Screen Shot 2016-02-24 at 11.39.19 AM.png
    290,8 KB · Visningar: 186
  • Gilla
Reactions: Gus

Dr. Miles

Expert
Det brukar väl vara så på vip-kampanjerna tex. visserligen lite annorlunda eftersom de har lösenord, men visar på att det iaf är något som deras system normalt hanterar.

Hur är det med Now or never - lägger de verkligen ut priser i gds så korta tider?
Now or never fares publiceras till GDS så man kan se dem på ExpertFlyer också.
 
Toppen