London med hotel

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Maserati, 24 December 2014.

1. Maserati

Maserati Medlem

Hej!

Jag och en vän behövde verkligen en resa nu, jag satt och letade lite på diverse sidor innan jag snubblade in på British Airways.com och hittade att de hade ett litet erbjudande för flyg+hotel.

Slutade med att vi bokade British Airways London T/R plus Hilton Olympia i 3 nätter i mitten av januari för 5600kr för båda två. Har vi gjort en bra deal?

Funderar på att uppgradera hem resan för att få ta med den där extra väskan plus lite lounge häng på Heathrow, min lounge vistelse på Arlanda inte var en riktig höjdare senast. Men lyckas inte få någon offert på My Booking, måste jag ringa in? Vad kan det kosta att uppgradera på tillbaka resan?

Maserati

2. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det tar minst 48 timmar efter bokning innan du kan få något uppgraderingserbjudande. Priserna är från drygt 500 kr/pers och uppåt, beroende på tillgänglighet.

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ang din fråga om du gjort en bra deal - jag skulle säga att ni gjort en OK affär. Ingen superdeal, men det är väl ett ganska OK pris.

4. Homer

Homer Medlem

5. Jag tycker ni har gjort en OK deal, men Hilton Olympia är sisådär som hotell.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!