Senaste nytt

London-Los Angeles Air New Zealand, Deal!

Palazzi

Medlem
Hittade precis en superdeal med Air New Zealand LHR-LAX (en del av deras "nya" linje till AKL).

Saken är den att de delat upp biljettpriserna så att alla utresor i deras nya prisbelönade Premium Eco var väldigt billiga (sedan dyrt hem).... Likadant var specialpriserna på deras Low-eco biljetter konstruerade, men i motsatt riktning....

Slutsatsen jag drog av detta var att dessa någon gång borde sammanfalla, så att man kan åka billigt ut i premium, och billigt hem i Eco... och det gjorde det lyckligtvis:)

T.ex 10-17 Maj ; 10 Maj LHR-LAX Premium Eco (A) 658€, 17maj ECO (K) 222€

Totalt: 881€ (8000kr)

Air NZ premium.jpg
 

Jonas C

Medlem
Får inte upp någon av biljetterna när jag söker på Matrix på samma datum. Var hittade du de priserna? Och jag antar att de priser du skrivit upp anger enkelresor och inte t/r.
 

Palazzi

Medlem
Resan ger bara miles i den riktning som Premium Eco flygs (mig veterligen). 100% till de flesta FFP, 150% till LH Miles & More. Tror inget FFP krediterar något för Air NZ ECO (K)....
 

Palazzi

Medlem
Någon som vet om alla deras Premium-Eco stolar bytts ut på LAX- linjen? Ska väl vara det....men vill ju gärna vara säker.

Kan foga in ett till tips: Trots Turkish Airlines egna påstående om att alla Comfort-class erbjudanden är över så kostar deras Comfort Class-biljetter ARN-IST-NRT 9100kr T/R i Restricted mellan Oct-Dec.... Liknande erbjudanden till PEK, HKG & GRU....

EDIT: Kan bekräfta att alla flygningar på linjen har deras nya Premium ECO. Boeing 777-300 är flygtypen..
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Last edited:

Palazzi

Medlem
Gå in på brittiska versionen av sidan! Ta sedan datum 13-19/20 September. 10.000kr T/R, Premium Eco i båda riktningar. 150% miles till Lufthansa Miles & More, 100% till övriga.

Nu bokar jag! :)
 
Toppen