Senaste nytt

London Heathrow Star Alliance Lounger i Terminal 3

Halloj.

Ska en snabbis till London till veckan och undrar om det är någon som kan rekomendera en bra lounge som man har access till med sitt eurobonus kort bortsett ifrån SAS loungen ?
 

henrik l

Medlem
Har du ett Dinerskort, så finns det en Dinerslounge i T3. Var där för 3 år sedan, men det är väl inte en lounge jag vill rekommendera om du har andra alternativ. Det basala utbudet finns, men jag upplevde som ganska trång och halvsunkig.
 

Bryant

Medlem
Har du ett Dinerskort, så finns det en Dinerslounge i T3. Var där för 3 år sedan, men det är väl inte en lounge jag vill rekommendera om du har andra alternativ. Det basala utbudet finns, men jag upplevde som ganska trång och halvsunkig.

Diners har öppnat en ny lounge. Har inte testad den än men tittade in när de hade invigning. Den såg betydligt mycket fräschare ut än den som tidigare har erbjudits. Ska dit den 5 okt. Återkommer med info.
 

Bryant

Medlem
Sitter nu i den nya Dinersloungen på LHR T3. Den är väldigt trevlig och modern. Det bjuds på läsk, bakverk, kalla minipizzor,pajer och couscoussallad. Alkoholen får man köpa i baren. Ett glas champagne kostar 8£. Det finns ett litet bibliotek, ett game room och det finns möjlighet att boka diverse spa kurer. En av de fräschare loungerna jag besök men ett minus är att man måste betala för alkohol. Det finns även mat att beställa.

Ett plus är att man ser flygplan utanför fönstret :)
 

Gus

Medlem
Har du ett Dinerskort, så finns det en Dinerslounge i T3. Var där för 3 år sedan, men det är väl inte en lounge jag vill rekommendera om du har andra alternativ. Det basala utbudet finns, men jag upplevde som ganska trång och halvsunkig.
Denna lounge besökte jag för 2 veckor sedan. Håller med om att den är halvsunkig men de serverade i alla fall väldigt gott mousserande vin och vinägerchips! :) Den nya loungen har jag gått förbi, den såg verkligen fin ut!
 
Toppen