Senaste nytt

Livetråd från BusinessClass.ses vinterfest 2014

David

Medlem
Såg detta inlägg först av alla igår kväll och drog slutsatsen att alla tiders största raketfest måste startat tidigt - en felstavning och prat om svampar redan vid femtiden :D

Nä men kul att höra att det var kul, väldigt spännande med den internationella lanseringen!
Haha, njae det var inte mycket till fest just då med 1,5 timme försening i bagaget och en taxirssa genom Stockholmstrafik... ;-)

Felstavningen får du förtydliga... :)
 

famhanssons

Medlem
Tack för allt igår kväll. Det var en väldigt trevlig afton.

Det enda som jag tyckte var så där var Emirates erbjudande (dom var ju trots allt det flygbolag som var huvudsponsor). Går jag in idag och vill boka 2 st Business biljetter Arn-Dxb så blir priset endast 2.500 - 3.000 dyrare än erbjudandet. SÅ DÄR.............
 

FF#1

Medlem
Får ta och tacka Business class teamet, sponsorer och alla trevliga forummedlemmar för en förträfflig fest i går. Det var underbart helt enkelt!

Sitter på arlanda express, på väg hemåt till den gråa vardagen.... ser fram emot nästa gång man kan ses IRL.
 

ESSA

Medlem
Får ta och tacka Business class teamet, sponsorer och alla trevliga forummedlemmar för en förträfflig fest i går. Det var underbart helt enkelt!

Kan verkligen skriva under på detta!

Stort tack!

Jag hade en kanonkväll och är superglad att få möjligheten att träffa alla er! Tack för all peppning och positiva kommentarer som tar mig framåt!
Det blev ju tack och lov fira för mig personligen igår. På fm hade jag möte med min kirurg. Fick kanonbesked av henne angående resultatet av min op!

Hoppas på återseende inom kort!

@Martin Björnström , special thanks till dig!
 
Toppen