Senaste nytt

Liverapport: Stockholm - New York i SAS Plus (Nya Kabinen)

Dr. Miles

Expert

kexxcream

Medlem
På allvar? Du skulle få betala för chips i business? Låter ju helt befängt.

Pursern sa aldrig att jag var tvungen att betala, bara att det inte ingår. Såhär såg buffén ut:

2015-01-07 16.41.27.jpg
 

kexxcream

Medlem
På detta flyg så var de inte slut med tanke på att de ordnade en påse till mig. Grannen framför blev avundsjuk så han gick och frågade också. De plockade fram en påse till honom med.
 
På detta flyg så var de inte slut med tanke på att de ordnade en påse till mig. Grannen framför blev avundsjuk så han gick och frågade också. De plockade fram en påse till honom med.

Tråkigt att man skall behöva flyga business för att få något ombord sas. Dom har verkligen lycksts med sätet och det är tip top men servicen faller ibland.

Är inne på min 5 flaska mousserande nu, tänk om dom gett mig en chipspåse hade jag kanske somnat gott på grund av mättnad... o_O


Tyvärr fungerar inte skärmen vid sätet heller. Touchen är helt död och flera har problem.... Pursern ber mig leta efter en handkontroll varpå jag säger de här är plus inte business det finns ingen kontroll. Jag har inte orkat bry mig, sitter o dricker öl och lyssnar på musik istället.
 

mha321

Medlem
Det är ju inte bra att de redan har problem med skärmarna. Eller förhoppningsvis kanske det fortfarande är "uppstartsproblem" och bli bättre.

De ska väl numera ha med sig ett par reservskärmar som de kan byta ut med (det var väl en av poängerna med hur skärmen är designad - kan bytas av en CC, behöver inte vänta på full maintenance crew), men de är kanske redan använda på andra ställen...
 

NyfikenGrau

Medlem
Kul med liverapport och nya stolarna ser verkligen fräscha ut, men det här med att ta betalt med snacks som ligger i en öppen buffé i en longhaulkabin som väl motsvarar premium economy känns helsnurrigt. Särskilt som det exempelvis är gratis i vanlig economy (med Air France) på långflyg.
Ska det vara så!? som Sverker Olofsson brukade fråga.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen