Senaste nytt

[Liverapport] Qatar Airways Business och First Class

En stor besvikelse, brut champagnen tog slut direkt efter take off :rolleyes:

Väldigt bra mat, jämför den verkligen med kvalitén Emirates first class. Nu har jag ankommit till Doha och som sagt hade två vänliga tjejer som mötte mig vid planet och gjorde transfern väldigt smidig, inte en kö så långt ögat kunde nå.

Bra service!
image.jpg

Frukost i Al Safwa loungen.
image.jpg

Krug champagne, stod inte framme så man fick be om den. Tog en stund att få fram.
image.jpg
Maten ombord va riktigt hög kvalité
image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
 

Gus

Medlem
Härligt rapport so far! var kladdkakan god? Hur var beläggningen ombord i businesskabinen? Bokade du denna resa under senaste Businessrean? Hur fick du i så fall till första klass på Doha-Bangkok?
 
Härligt rapport so far! var kladdkakan god? Hur var beläggningen ombord i businesskabinen? Bokade du denna resa under senaste Businessrean? Hur fick du i så fall till första klass på Doha-Bangkok?
Beläggningen va väldigt god! Endast 1 säte ledigt ARN-DOH, dock va champagnen som sagt slut innan take off, antiklimax! Biljetten är en award!

Nu cirka 40 min in i flighten QR832 mot Bangkok, frukosten har serverats och jag njuter till max på 1A.

image.jpg
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    67,8 KB · Visningar: 380

Brandten

Medlem
Knappt avundsjuk alls....
Vaknade nyss. Städa. Tvätta. Diska. Handla. Åka till soptippen.... I detta väder.

d9de3ec4c7ef945b17e4fd5bd2486d20.jpg


Hur som helst, riktigt trevlig rapport.
Tyvärr har jag någon bokstavskombination i extrem nyfikenheten så när du skrev "Vet inte om det är min A380....." kickade abstinensen igång att leta regnr på flyget, gatenummer och destination på den som du fotat. Har du bättre upplösning på bilden tar jag gärna emot det.
 
Toppen