Senaste nytt

Liverapport!! Lufthansa First Class Lounge & First Class Terminal Tour 2015

FF#1

Medlem
Tycker att det är dax för en uppdatering snart om den här ska leva upp till trådrubriken, men jag kan ha överinseende att man måste kanske prioritera att blöta ner ankan och svalka strupen med årgångschampagne i stället för att knappa in bilder och text här....:)
 
Ursäkta att de tagit sådan lång tid. Haft en god lunch och ätit mycket. Nu sitter jag och njuter av en MacAllan Ruby och lite efterrätt.

image.jpg image.jpg image.jpg
 

Jonas C

Medlem
Hur funkar det egentligen med HON Companion? Är du gästad av en HON eller kan han bara nominera dig till vissa förmåner utan att vara fysiskt närvarande?
 
Hur funkar det egentligen med HON Companion? Är du gästad av en HON eller kan han bara nominera dig till vissa förmåner utan att vara fysiskt närvarande?

Eftersom att han som HON bokade biljetten åt mig via HON serviceline fick jag en prefix "HOC".

Han var alltså inte på flygningen ifrån Stockholm men jag fick på grund av HON companion en del av den servicen som HON får. Bilen vid A-prom är ett exempel av den service som då ingår.

Dock när de gäller lounger och Terminalen måste han fysiskt gästa in i Vid tillfället. Om de är i Loungen behöver ni inte va på samma flygning dock i Terminalen får du inte stanna om han har en tidigare avgång.

Väldigt trevligt bemöt på Stockholm-Frankfurt flygningen. Varje gång man tilltalade mig var det MR. (Efternamn). Pursern följde mig även nedför trappan till bilen.
 
Toppen