Senaste nytt

Liverapport (ish) - Lufthansa First till Buenos Aires

bnr

Medlem
Halloj!
Dags för en till "Liverapport (ish)" av mig.
Senast var jag till Chicago med en rätt stökig routing. Mer om det i den länkade rapporten.
https://www.businessclass.se/forum/threads/liverapport-ish-lufthansa-first-till-chicago-via-zürich-frankfurt-och-detroit.97089/

Nu ska jag på en betydligt längre resa, men med mycket skönare routing.

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Med mig har jag min vän, tillika forumprofilen, @flum som lovat att leverera finfina bilder (han är ju en jävel på att fota), dock först efter resan eftersom han inte har rätt presets med sig för att redigera bilderna. Att han på senare tid tryckt omänskliga arbetsveckor förklarar varför han inte kunnat prioritera det.
Fram till dess får ni klara er med de mobilbilder jag lägger upp.

För min del började resan för ungefär tio minuter sedan när jag hämtades upp i en Audi A6 från vad jag misstänker är Freys Hyrverk. En riktigt trevlig äldre svensk herre rattar bilen.
@flum verkar inte ha haft lika tur med sin chaufför men han vann bil-lotteriet och körs ut i en BMW 7-Serie.

IMG_6265.jpeg

Resan kommer bjuda på 2 x Lufthansa First med Boeing 747-8i, 1 x restaurangbesök i kategorin "lite finare" och 1 x restaurangbesök i kategorin "rött kött". Troligen händer en hel del annat också, men vi har medvetet försökt att inte planera alltför mycket.

Har ni några frågor är det bara att posta dem i tråden!
Häng på!
 
Toppen