Senaste nytt

Liverapport : Göteborg till New York SAS Business Class

palmen

Moderator
Jag har EBG, jag har dock för mig att jag har läst att en del tidigare har blivit nekade i och med att det finns en SAS lounge.

/A
Med EBG ska man kunna komma in, det har dock rapporterats om att personer blivit nekade för att det varit "fullt". Var rätt mycket diskussioner om det när det var väldigt lite folk i loungen. Glöm inte att be om champagne i Senator-loungen om ni kommer in där, den står inte framme utan man måste fråga efter den.
 

Senator

Moderator
Fanns ingen champagne i Senatorloungen på Newark igår tyvärr..

Utmaningen är att ungefär samtidigt som SAS har sina avgångar har Lufthansa FRA och DUS, samt Austrian har VIE. Så jag kan ha en viss förståelse att Lufthansa kan känna ett behov att begränsa SAS resenärer. Tanken är ju också att en del av Senatorloungen skall avgränsas till F och HON något som gör att resterande del blir ganska liten..
 

Andreas.Net

Medlem
Nu sitter vi i LH Senator på EWR, det var inga problem, det är nästan tomt här, nu har vi 3 timmar till vår flight.

/A
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Andreas.Net

Medlem
En liten halvrolig historia: Vi tog en supershuttle ut till flygplatsen och strax innan vår chaufför skulle svänga ner i Lincoln tunneln så skulle han försöka tränga sig förbi en annan bil som stod i vägen, då körde han upp på trottoaren men det var för snävt och han brakade in i bilen. Strax därefter så flög kvinnan i bilen han körde på ut ur sin bil och var helt vansinnig, det blev värdens drama och till råga på allt blir vi sittandes i bilen i över en halvtimme innan en ersättningsbil kom.

/A
 
Toppen