Senaste nytt

LIVE: Lufthansa First och öl längs med Highway 1

palmen

Moderator
Men kom igen nu @Voyageur @palmen , vad händer? ;) Halva dagen har ju snart gått. Detta är väl inte rätt dag att ta sovmorgon på?
Känner inte att jag behöver 9h i FCT, skulle försöka ställa om dygnet redan nu men vaknade vid 8 i alla fall. Vår buss till Flygplatsen är bokad till 11 (fanns inte platser innan), eventuellt tar vi en taxi men verkar inte finnas Uber längre inte i Frankfurt, någon som vet mer om det?
 

blobloblo

Medlem
Känner inte att jag behöver 9h i FCT, skulle försöka ställa om dygnet redan nu men vaknade vid 8 i alla fall. Vår buss till Flygplatsen är bokad till 11 (fanns inte platser innan), eventuellt tar vi en taxi men verkar inte finnas Uber längre inte i Frankfurt, någon som vet mer om det?

Uber finns inte i Frankfurt :(
 

palmen

Moderator
InShot_20160627_084912.jpg
Test med bild under 2mb.
Från vår taxning på väg till remote parking på FRA igår.
 

palmen

Moderator
Nu ska problemet med bilduppladdning vara löst så blir en rapport med bilder fram till nu.

Vår värdinna kom precis förbi bordet och lämnade över boarding pass i ett riktigt fodral och undrade om våra säten var de vi ville ha, tydligen är 7 av 8 platser upptagna idag ombord.

DSC_2177.JPG
Inte jättebra med utrymme på plats 4F på denna A321.

DSC_2178.JPG
Dagens middag i businessclass på lufthansa.

DSC_2180.JPG
Litet drinkbord har ordnats.

DSC_2181.JPG
På väg till apron parkering.

DSC_2182.JPG
Tyvärr blev det vanlig buss till terminalen.

DSC_2183.JPG
Resans första öl för mig blir en tysk kristalweizen. Helt ok men inget speciellt.

DSC_2185.JPG
Så undangömt men vilken trevlig syn.

DSC_2186.JPG
I väntan på att det ska dukas om till lunch.

14670173746711864654457.jpg
Riktiga fodral, ordnung muss sein!
 

Agö

Medlem
Hmm. Maten i Lufthansa C intra-Europa verkar bara bli sämre och sämre. Trots allt över två timmar och ovan är vad som bjuds.
 
Toppen