Senaste nytt

Live loungeturné - Heathrow T2 - söndagen den 7 februari

fcx

Medlem
För att återgå till era loungebesök...

Kom ni till samförstånd om rangordningen på loungerna? Eller har ni skrivit det i någon annan tråd?

Jag står fast vid min egen, högst subjektiva, ranking.
1. United
2. Singapore
3. Lufthansa
4. Air Canada

1 och 2 samt 3 och 4 ligger väldigt nära varandra. Mellan 2 och 3 är det en betydande skillnad.

Singapore måste besökas långt före någon av deras avgångar (vi var kanske 30 pers i loungen, varav 25 från BC), annars är det inte lika kul.
 

SFC

Medlem
Jag står fast vid min egen, högst subjektiva, ranking.
1. United
2. Singapore
3. Lufthansa
4. Air Canada

1 och 2 samt 3 och 4 ligger väldigt nära varandra. Mellan 2 och 3 är det en betydande skillnad.

Singapore måste besökas långt före någon av deras avgångar (vi var kanske 30 pers i loungen, varav 25 från BC), annars är det inte lika kul.
Du tog precis orden ur min mun, instämmer till 100% med din ranking!
 

AABack2ARN

Medlem
Men hallå?!?! Jag trodde ni hade någon form av solidarisk debriefing efter gårdagens loungeturné där ni kom fram till ett gemensamt beslut ;)

Gör om. Gör rätt. ;):)
 

palmen

Moderator
I SQ-loungen när vi kom dit trodde de att Lufthansas lounge var stängd pga att det var så mycekt skandinaver som kommit till deras lounge :)
Mannen som tog emot i Air Canada loungen blev lite förbryllad när han tittade närmre på mitt boardingkort och undrade om jag precis kommit från Oslo och inte skulle lämna flygplatsen :)
 

olo

Medlem
Ja för dom som inte va på plats igår och såg världens minsta Rimowa väska bli incheckad! Här kommer lite bilder :D

Gick som specialbaggage på LHR..
Visa bifogad bild 47867

SAS levererar när den rullar ut frst på bagagebandet på Arlanda... Vilken uppståndelse det blev!

Visa bifogad bild 47868
Klockrent! :D
Jag ska överväga att checka in en på väg till USA nästa vecka!
Gört! Om den kommmer bort blir det fantastiskt att claima nödvändiga utgifter från försäkringen för allt fantastiskt du hade i väskan också. ;)
 

Silverfux

Medlem
Tack alla för en mycket trevlig söndag! Var lite tungt på jobbet igår.....

Jag står fast vid min egen, högst subjektiva, ranking.
1. United
2. Singapore
3. Lufthansa
4. Air Canada

1 och 2 samt 3 och 4 ligger väldigt nära varandra. Mellan 2 och 3 är det en betydande skillnad.

Singapore måste besökas långt före någon av deras avgångar (vi var kanske 30 pers i loungen, varav 25 från BC), annars är det inte lika kul.

Instämmer i den rankingen :)
 

Smuffe

Medlem
Ja för dom som inte va på plats igår och såg världens minsta Rimowa väska bli incheckad! Här kommer lite bilder :D

Gick som specialbaggage på LHR..
Visa bifogad bild 47867

SAS levererar när den rullar ut frst på bagagebandet på Arlanda... Vilken uppståndelse det blev!

Visa bifogad bild 47868

Så om jag har förstått det hela rätt så ska man checka in 20-30 mini-rimowa med special- och priotagg för att få ut sina väskor först på bandet på Arlanda? o_O
 
Toppen