Senaste nytt

LIVE: Inställd flight från Oslo till New York med SAS

Brandten

Medlem
Påminner mig om en annan tråd jag följde här när det diskuterades vilt om SAS skulle hålla oljerutten när CPH flighten var försenad.

Så... Håller dom SK901? Skeptisk till den kabinen nu när jag fått 5h i deras nya business class kabin på SK907 så för min del kan de gärna boka om till andra alternativ, vilket iof verkar bli något begränsat.

Konstigt också att man bokade om oss på UA1605 7/1 och inte UA1937 eller UA1930 imorgon bitti 8/1.
 

Agö

Medlem
Påminner mig om en annan tråd jag följde här när det diskuterades vilt om SAS skulle hålla oljerutten när CPH flighten var försenad.

Så... Håller dom SK901? Skeptisk till den kabinen nu när jag fått 5h i deras nya business class kabin på SK907 så för min del kan de gärna boka om till andra alternativ, vilket iof verkar bli något begränsat.

Konstigt också att man bokade om oss på UA1605 7/1 och inte UA1937 eller UA1930 imorgon bitti 8/1.
Ganska säker på att dom håller 901. I somras var vi över 10 pax som satt i lite knipa i Köpenhamn. De höll Oljekärran för oss. Ni är väl en hel del som ska med från Oslo även nu.
 

Agö

Medlem
SK459 skall landa kl 17.52 på CPH och "estimated departure" på SK901 är kl 18.35
Löper på finfint. Sprang ner till Pressbyrån och köpte ostbågar precis. Kan bli en festlig helkväll.

upload_2016-1-7_17-9-20.png
 
Toppen