Senaste nytt

LIVE: Frukost på InterContinental ANA i Tokyo

palmen

Moderator
Jag är bekymrad över det här med priset. Enligt utsago skulle det gå på 2900 men när jag läser menyn så hittar jag inget alternativ för 2900. Kommer palmen klara sig? Har han räknat fel? Kommer han få diska med en elak samurajkock som övervakare? Frågorna är många. Skönt att det är en livetråd så man kan få svar direkt!

Vad är det för ost? Ser ut som plastost smaksatt med cheddarsmak. Upplys oss gärna om textur och smak!
Special price I min rate på hotellet tydligen, eller om det är för ambassadors.
Osten var sån där vanlig cheddar, ingen hit så den skippade jag efter att ha smakat.
 
Special price I min rate på hotellet tydligen, eller om det är för ambassadors.
Osten var sån där vanlig cheddar, ingen hit så den skippade jag efter att ha smakat.
Har inte fått bra ost någonstans i Tokyo. Jag hade lätt kunnat välja hotell utifrån osten på frukosten.
 
Jag tycker det är för lite svar på frågor för att vara en bra live-tråd. Hur har du tänkt hantera frågor i din live-tråd? Kommer du ha en Q&A eller kör du bara ditt eget race och kommentarer denna tråden utan att svara på frågor?

Jag är mest nyfiken på äggen på frukosten, finns det 63-gradiga ägg där eller är äggen hårdkokta och torra?
 
För att vara onödig så har du kommenterat 4 ggr i den. Det är ungefär 1,5% av dina totala inlägg på BC under nästan 4 år. Tycker det är kul att den fångat ditt intresse även om du inte gillar tråden.
Man kan ju ha roligt i en onödig tråd också. Till och med mer roligt än i en seriös tråd.

Sen undrar jag om du tycker att antal inlägg är avgörande för vilken åsikt man får ha?
 

palmen

Moderator
2 kockar gör ägg på beställning enligt kundens önskemål. Jag tog en omelett med örter, tomat, skinka, paprika, svamp. Perfekt tillagad!
La till lite bacon och korv för att testa, gick även att få knaperstekt bacon om man önskade. Korven smakar som vilken korv som helst man brukar få till frukost.
DSC_2500.JPG
 

palmen

Moderator
Man kan ju ha roligt i en onödig tråd också. Till och med mer roligt än i en seriös tråd.

Sen undrar jag om du tycker att antal inlägg är avgörande för vilken åsikt man får ha?
Om denna tråd bidrar till att någon skriver mer är det bara positivt.
Har aldrig påstått att antal inlägg styr vilken åsikt man får ha. Fritt fram att tycka vad man vill
 
Om denna tråd bidrar till att någon skriver mer är det bara positivt.
Har aldrig påstått att antal inlägg styr vilken åsikt man får ha. Fritt fram att tycka vad man vill
Ok, jag förstod inte det viktiga i att det var 1,5% av totala inläggen. Kändes som en onödig kommentar som syftade till att förminska den andra skribenten (i denna tråd som annars varken är onödig eller innehåller några som helst onödiga kommentarer).

Nej, dags att sova, imorgon kommer kanske en live-tråd om frukosten hemma hos Golfkillen. Skall det bli lingongrova eller havregrynsgröt? Spänningen är olidlig, svaret får ni eventuellt imorgon.
 
Toppen