Senaste nytt

Live från SK925

ChabbeT

Medlem
Tur att du inte flyger BA då hade du väl varit sen och det här livereportaget skulle varit längre och plågsammare för vissa. Själv har jag fått mig ett gott skratt. Men kom ihåg att INTE skriva om du skulle råka få i dig champagne
 

Holloman

Medlem
Antar att inlägget skrivits om för som det är skrivet nu skulle jag nog anse det väldigt ömtåligt om det uppfattas som kränkande. Att SAS kaninbesättning ofta ansetts ha (på gott och ont) väldigt lång erfarenhet är ju ett ofta diskuterat fenomen så att ironiskt kalla dem flickor har jag inget problem med. Det finns gott om erfaren kaninbesättning som gör ett jättebra jobb, men det finns också en hel del som börjar bli väldigt trötta och omotiverade så det är bra att det kommer in nya kullar nu med både flickor och pojkar så det blir en bra blandning framöver där de äldre kan lära de yngre och de yngres entusiasm förhoppningsvis smittar av sig till de som börjat tappa sugen.
 

011430121

Medlem
Tur att du inte flyger BA då hade du väl varit sen och det här livereportaget skulle varit längre och plågsammare för vissa. Själv har jag fått mig ett gott skratt. Men kom ihåg att INTE skriva om du skulle råka få i dig champagne
0,0 är det som gäller för mig när jag är inne på BC, vilket jag nästan alltid är
 
Toppen