Live från SK925

Diskussion i 'Reserapporter' startad av 011430121, 10 Juni 2016.

1. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter ombord på SK925 från CPH till IAD på 6A, just avslutat måltiden som idag bestod av gravlax, pasta, ost och glass.
    Vi har precis passerat Island ( hur kommer Lagerbäck att kunna ta dem visare i EM) Måste säga att det är fantastisk service från flickorna som arbetar i kabinen, de berättar hur det var att jobba på SAS med DC8, DC10, 747 or då var det lyx med hunmmer och cigaretter till passagerarna, vad de minns flickorna och kan berätta om detta, men minnet svikar något den Cola Light som jag beställde för 3,5 timmar sedan är tydlgen på kylning för den är inte levererad ännu!
    Ena av flickorna var på sin dotterdotters student utspring i går, flickebarnet är singel och 18 år.
    Jag sa att jag visste några killar som var trevliga och ordentliga med fina intressen som flyg Självklart tänkte jag på de starka varumärkena här på BC @bnr och @Gustav Jonsson, tyvärr kunde jag inte uppfylla ( idets fall) farmoderns önskemål om bilder, men jag försökte så gott det gick måla upp en bild av dessa ynglingar
    Nu är jag lite sugen på dricka och tänker fråga om Cola Lighten har blivit avkyld! Ha en trevlig helg om vi inte hörs!

Last edited: 10 Juni 2016
    Yoghurt, enlunda, Fredrik Jeanson och 27 andra gillar detta.
  2. Kebalibre

Kebalibre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm... "flickorna".

Alexander P och Brandten gillar detta.
  3. Hughes

Hughes Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är ingen internetriddare och ger mig i sällan in i sånthär. Men måste säga att jag tycker det här var rätt smaklöst riktat

rosenstam och artichoked gillar detta.
  4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur menar du nu? Vad är smaklöst?

Alexander P och 011430121 gillar detta.
  5. artichoked

artichoked Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Att kalla dessa kvinnor för flickor och flickebarn är oerhört nedvärderande. Inte okej.

ARNBER gillar detta.
  6. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åtgärdat så att det passar dig!
    Jag är så konflikträdd och vill att mina inlägg skall passa alla, ber verkligen om ursäkt för detta grova och störande övertramp, har lärt mig något nytt idag

Last edited: 10 Juni 2016
  7. ollek

ollek Medlem

Håller med, inte okej.

ARNBER gillar detta.
  8. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    OK, du är en internetriddare. Galet ofarligt.

Ebg, Alexander P, wheaa och 4 andra gillar detta.
  9. Berätta om flygningen istället för vem CC:s barnbarn bör idka sällskap med så blir nog alla här glada små pojkar

ARNBER, rosenstam, FlyingScan och 1 annan gillar detta.
  10. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Känner mig som en Djurgårdare (mållös) efter den svidande kritiken jag har fått.

Ebg, Thomasn, palmen och 11 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!