Senaste nytt

Live från SK925 Pandion nekades godis Ny smoothigate?

Valley

Medlem
Jag fick förklarat Pandion konceptet.

Du flyger inrikes. Godis, choklad, Wasa Knäcke, dryck ingår. Öl/Vin kostar.

Du flyger till Norden/EU. Mat, godis, choklad, öl, vin och dryck allt ingår.

Du flyger till USA. Mat och dryck ingår. Godis, choklad kostar.

SAS och sin SIMPLICITY tydligen.

Oj :eek: Wasa Knäcke......... vid inrikesflygning. Inte ens en torr fralla med ost ? Ännu ett skäl till att åka bil.

Men i övrigt är det skönt att se hur konsekventa man är. Kompromiss mellan de olika ägarländernas fackföreningar tro ?
 

Valley

Medlem
En till av mina käpphästar:

Om det kostar en krona att behålla en kund så kostar det fem kronor att få en ny kund, och tio kronor att få tillbaka en före detta kund.

Så kan SAS ledning sitta och begrunda hur det kommer sig att man i stället för att ägna sig åt de riktiga problemen i sin organisation. Till delar får sitta och reda ut huruvida Pandion har rätt till fri förplägnad. Och säkert en hel del liknande frågor som kanske innebär att man måste ha ytterligare en person anställd på supporten.
Skönt att veta var de lägger fokus.
 
Jag jobbar med att ständigt få ut information till anställda i en stor organisation med tusentals medarbetare som är ute på golvet och jobbar och inte sitter vid sin dator och läser intermejl hela dagarna. Det är svårt vill jag lova, räkna med minst 1 månad och upprepning i 3 olika kanaler innan du har nått en majoritet.
 
F

FCT

Guest
Jag jobbar med att ständigt få ut information till anställda i en stor organisation med tusentals medarbetare som är ute på golvet och jobbar och inte sitter vid sin dator och läser intermejl hela dagarna. Det är svårt vill jag lova, räkna med minst 1 månad och upprepning i 3 olika kanaler innan du har nått en majoritet.
Provat med SMS? I princip alla har en mobil, och använder den nog flitigt. ;)
 
Toppen