Live från SK925 Pandion nekades godis Ny smoothigate?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av JPMorgan, 10 September 2015.

1. JPMorgan

JPMorgan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja jag är på väg till Washington D.C på raden bredvid mig sitter ett sällskap på två personer som varit riktigt törstiga. Jag tror sällskapet handlat in 13-14 öl, coca cola i mängder, vatten och allt där emellan som går under kategorien flytande.

Men när killen beställde in en chokladbit och något annat som jag inte såg vad det var ville flygvärdinnan ta betalt. Något han nekade till och hänvisade till Pandion. Flygansvarig kommer in i bilden och det slutar med att han bjuds på chokladen men där flygansvarig säget att det egentligen ska kosta men för den här gången då.

Fick mig att undra. Jag har alltid trott Pandion behandlas med silkesvantar.

Du kanske är medlem här? Hoppas du inte tar illa upp i sådana fall.

Gus och vegardg gillar detta.
  2. Christian R

Christian R DYKWIA

Hvilken kabine befinder "BCs-udsendte" sig i?

En Pandion i ?

Igorius, Stefan62, Gus och 1 annan gillar detta.
  3. JPMorgan

JPMorgan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    GO

4. ChabbeT

ChabbeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Typisk tråd som man ska följa. *trycker på "följ diskussion"*

5. JPMorgan

JPMorgan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dryckes beställningar verkar gå via flygansvarig nu.

6. Aurora

Aurora Medlem

Med mindre crew og vedkommende er medlem på forumet er det vel strengt tatt umulig for oss å vite hva som har skjedd på grunnlag av hva noen har observert litt på avstand....?

Christian R gillar detta.
  7. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilken tur att du är planet idag.....igår till Washington D.C så var en incident gällande "look a like" pulver för Anthrax.....
    Som jag försod var det på håret att amerikanska myndigheter hade checkat alla ombord.....men nu valde att bara hålla kvar den familj som satt närmast...

8. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Ricci: Intressant
    Fick uppfattningen att det förekom extra säkerhetskontroller både i Köpenhamn och DC. Kan det stämma och var det i så fall kopplat till detta? Känns lite märkligt att man skulle känt till pulvret innan boarding..?

9. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var under färd till Washington D.C som det "upptäcktes"....av en amerikansk familj.

10. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förväl att det inte var något riktigt hot

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!