Senaste nytt

Live från København Kastrup: Invigning av SAS nya longhaulkabiner

Jacob

Medlem
Väldigt trevlig kabin. Väldigt sugen att få prova snarast. Hur ser toaletten i business ut?
Den ser ut ungefär som tidigare men nu enbart med ett fönster.

Lite andra färger också än tidigare.

SAS-new-business-class-SAS-Business-11-720x480.jpg
 

Jacob

Medlem
Vet du hur det kommer fungera med bäddmadrassen? Var förvaras den, kan man använda den även i halvsittande position etc? Fick du chansen att testa en bäddad stol?
Det fanns en bäddad stol men jag provlåg den aldrig (hade gjort det innan). Men så här ser det ut, detta är stolen på sista raden, borde väl bli 08A.

SAS-new-business-class-SAS-Business-09-720x480.jpg


Jag är inte helt säker på var den förvaras men troligtvis i hyllan ovanför. Jag tror bara den läggs ovanpå.
 

Bryant

Medlem
Tycker fortfarande det känns lite yxigt med madrassen. Säkert bra för den som "bäddar" ner sig för att sova större delen av flighten. För dessa resenärer är det nog en stor fördel å andra sidan.
 
A

Aurora

Guest
Kollade med SAS och det verkar mycket riktigt som det är tillåtet att ha stolen fälld även under start och landning.

Har du oppdatert artikkelen med det? Ser SAS delte den awesome guiden på facebook nå (thumbs up, igjen!!! :D ) , hadde jo vært kjekt å ha med en setning ala "alt tyder på at man kan ha stolen fälld även under start och landning" :)
 
Du har virkeligt også god grund til at være tilfreds med billederne @Jacob! Det er virkeligt ikke nemt at tage billeder der giver et retvisende billede af lys/stemning i kabinen, men du har fanget det utroligt godt. :)
 
Toppen