Senaste nytt

Live från København Kastrup: Invigning av SAS nya longhaulkabiner

Malu

Medlem
Riktigt riktigt bra. Jag försöker som många andra klura ut var man sitter bäst om man reser två - det ser ut som att mittplatserna, eller möjligen udda rader A+D är bra val. Med det senare alternativet har man inte den större delen av stolen mellan sig.
 
Bokade om biljetten hem och blev sist kvar av alla. Nu har jag även sett nya underhållningssystemet (med guidning av ansvarig Gunilla) och nya säkerhetsvideon. Det är jag helt ensam om.
ÄNTLIGEN att de ordnat en ny säkerhetsvideo. Den nuvarande är minst sagt daterad. Hur ser den ut? Inte animerad a lá Norweigan väl?
Kabinen ser kanon ut!
 

Jacob

Medlem
Och det här är en världsförst - SAS nya safety video som visas för första gången imorgon. Jag var den enda besökaren som fick se den. Finns både en lång och en kortare version.

SAS-new-safety-demonstration-video-720x480.jpg
 

Jacob

Medlem
Har bokat om ytterligare en gång och är nu inbokad på midnattsflighten hem till Stockholm, blir en minst sagt lång dag idag, men vad gör man inte. :)

Har som mål att försöka få upp en rad bilder och lite text om produkterna innan kvällen är slut. Svarar på ev frågor imorgon.
 

Jacob

Medlem
Hemma kl 01 inatt efter en arbetsdag som slutade på 17 timmar. Det är tur att detta bara sker var 14:e år. :D

Inne på kontoret nu och ska försöka följa upp allt, vilket lär ta större delen av denna dag. 476 bilder blev det tydligen igår.
 
Toppen