Senaste nytt

Live: Emirates First class Stockholm-Dubai-Kuala Lumpur-Melbourne-Auckland

Äh ska ju inte göra någon besviken så skippar sömnen och laddar upp lite bilder från flighten EK408 mellan KUL-MEL. Vi lyckades med de ultimata att få upp min vän till mig i first från economy. Dock med lite mindre privilegier i service. Han fick sitta i sätet, serverades Dom Perignon samt andra drycker. Dock ingen mat eller sånt. Han fick även sitta kvar under landning och avstigning fick vi en egen brygga att gå av på samt fast track kort :)

IMG_8301.jpg
IMG_8302.jpg
IMG_8305.jpg
IMG_8326.jpg
IMG_8338.jpg
IMG_8345.jpg
IMG_8354.jpg
IMG_8364.jpg
 

johhenrik

Medlem
Kaviarn är inte dum på EK :)

Jag ska nog köpa en ny resa ARN-DXB-PVG i F för min juli-resa tror jag. Man blir ju rätt sugen när man ser din rapportering. Flög med dem så i November, så jag förstår att du är nöjd. :)

Jättetrevligt reportage!
 

Joakim

Medlem
Riktigt snyggt med kompisens "uppgradering". Bra jobbat Simon! Inte ett dugg avundsjuk i ett regnigt Kungsbacka,,,
 
Just nu sitter vi i den stängda Emirates Loungen på Melbournes flygplats. Receptionisten sa hej då för 1 timme sen och låste dörren. Samtidigt ramlade två kökspersonal in och börja förbereda frukosten. Jag o Andreas har med andra ord hela loungen för oss själva!!
IMG_8368.jpg

IMG_8369.jpg

IMG_8370.jpg

IMG_8371.jpg

IMG_8372.jpg

IMG_8374.jpg

IMG_8375.jpg
 

011430121

Medlem
Simon, han åker väl inte för att äta! Hälsa honom att han är nog en av få personer som har UG från M till F utan att betala med poäng eller pengar.
 
Toppen