Senaste nytt

Live: Emirates First class Stockholm-Dubai-Kuala Lumpur-Melbourne-Auckland

Smidig check in. Dock glömde dem sätta en b märke på specialbagaget så fick släppa en ryggsäck fram o tillbaka.

Fick in min vän i loungen även fast vi är silver och har enbart business biljett.
 
Nu kommer vi till de roliga. Svenska kontoret har hänvisat mig att utbetalning av kompensation sker på flygplatsen. Flygplatsen hänvisar tillbaka till costumer affairs i Dubai med att dem inte har någon befogenhet......
 
Klurigt. Hur går du vidare?

Jah ska få ett papper på detta tänkte jag. Sen ska jag prata med den svenska chefen som hänvisade mig till flygplatsen att dem skulle ta hand om de. Här detta på mail så den bevisningen är bra. Roligt är att kvinnan bakom disken på Arlanda vet att jag skulle komma för hon pratat då med Christofer. Löjligt att dem säger att dom inte kan ta beslut..... Dem skickar vidare problemet. Ska till en disk i Dubai tänkte jag o få prata med en ansvarig där!
 

majer

Medlem
Jah ska få ett papper på detta tänkte jag. Sen ska jag prata med den svenska chefen som hänvisade mig till flygplatsen att dem skulle ta hand om de. Här detta på mail så den bevisningen är bra. Roligt är att kvinnan bakom disken på Arlanda vet att jag skulle komma för hon pratat då med Christofer. Löjligt att dem säger att dom inte kan ta beslut..... Dem skickar vidare problemet. Ska till en disk i Dubai tänkte jag o få prata med en ansvarig där!
Usch, ingen bra start på resan.
Lycka till!
 

Malu

Medlem
Just nu i högtalarna här på ARN: "Last call for Emirates flight EK158 to Dubai. Closing now at gate F58".
Trevlig resa! :)
 
Sitter på flygplanet nu. Säte 1K för dem som följer mig på instagram. Ett glas moët i handen. Fick bekräftat att min vän får komma fram o ta några drinkar sen under flygningen. Tyvärr ingen full uppgradering. Dock har vi inte avgått ännu!!
 

palmen

Moderator
EK158 - A6-ENF har precis startat
Capture.JPG

Ha så kul nu
 
Toppen