Senaste nytt

Live: Emirates First Class Auckland-Melbourne-Kuala Lumpur-Dubai-Stockholm

JonW

Medlem
Redan avverkat nästan 2 flaskor Dom Perigon. Fick sista glaset i en nyöppnad flaska 30 min innan landning. Gissa vad dom gjorde sen, jo dom vaska resten i toaletten bara för dem skulle landa....... Kan ni tänka hur jag tappade hakan när dem gjorde de...
Verkligen för jävligt att Stureplansbratschampagnevaskningskulturen nu nått ända till Mellanöstern!!

Fast... när jag tänker efter, de är ju muslimer.
Och inser förstås att de kommer att kunna roa sig i paradiset med 80 000 tjänare och 72 oskulder som belöning för att de förstör denna djävulens dryck!
 

henrik l

Medlem
Det ser inte ut att ha gått någon större nöd på dig. Har varit kul att följa era eskapader och nu har vi en till som är fast i F-träsket.;) Själv måste jag registrera mig hos Alaska Airlines så jag kan börja köp mil därifrån och kunna plocka ut en long haul F med Emirates så småningom:cool:
 

Maserati

Medlem
Verkligen för jävligt att Stureplansbratschampagnevaskningskulturen nu nått ända till Mellanöstern!!

Fast... när jag tänker efter, de är ju muslimer.
Och inser förstås att de kommer att kunna roa sig i paradiset med 80 000 tjänare och 72 oskulder som belöning för att de förstör denna djävulens dryck!

haha fan va rolig du e! kan jag få din autograf?
 

Avgeek

Medlem
Verkligen för jävligt att Stureplansbratschampagnevaskningskulturen nu nått ända till Mellanöstern!!

Fast... när jag tänker efter, de är ju muslimer.
Och inser förstås att de kommer att kunna roa sig i paradiset med 80 000 tjänare och 72 oskulder som belöning för att de förstör denna djävulens dryck!

Skämt eller inte, osmaklig kommentar.
 

Avgeek

Medlem
Ja, religion får man verkligen inte skämta om, det är ju känt sedan länge.

Klart du får skämta om religion - likväl får folk tycka att det är osmakligt med fördomar och att uttrycka sig som du väljer att göra. I övrigt är det ju ganska synd att du tycker att det du skrev är roligt.
 
Kanske vi ska hålla oss till ämnet o inte skämta om religon. OT men faktiskt kommer deras cabincrew från hela världen!

I alla fall så här efter resan kan jag säga att de varit en otrolig resa. Jag ser fram emot att presentera rapporterna senare och hoppas ni kommer gilla dem också. Det kommer fler bilder i rapporterna ;)
 
Toppen