Senaste nytt

LIVE: BusinessClass.se inviger på Landvetter

Hej,

Ser fram emot kvällen/natten ;)

Vi pushade precis ut lite på vår FB sida och passar på att länka till vårfavoritsite businessclass.se ;)
Kommer att köra lite twitteruppdateringar från 17:00 med tag #bcgot så det kan vara ett tips för er som twittrar.

Kör försiktigt så ses vi snart!

-Fredrik
 
...och för er som ännu inte följer oss på FB och Twitter så är det ju hög tid att börja ;)

Vi har ju precis börjat så vi är ute och testar reaktioner på det vi gör så feedback är ju alltid bra.

-Fredrik
 

jumbooze

Medlem
Hej,

Ser fram emot kvällen/natten ;)

Vi pushade precis ut lite på vår FB sida och passar på att länka till vårfavoritsite businessclass.se ;)
Kommer att köra lite twitteruppdateringar från 17:00 med tag #bcgot så det kan vara ett tips för er som twittrar.

Kör försiktigt så ses vi snart!

-Fredrik

BC.se loggan skärs bort lite på FB sidan,ses ikväll!

Screen Shot 2013-04-26 at 08.46.46.png
 
Frukosten avklarad på Radisson - sitter på rummet och gör kvällens presentationer. Verkar som det mesta faller på plats. Jag har lite strul med namnskyltarna som ska hängas runt halsen, missade att vi hade ca 500st band men inga plastfickor. Ska försöka ordna det vid 13.30 genom besök på Backaplan.

Blir ett besök i hotellet Spa innan vi åker ut till Landvetter.


Viktig information till er som flyger till Landvetter idag:
Gå inte ut i ankomsthallen när ni landar utan sväng direkt mot Gate 15 intill Espresso House - där kommer vi nämligen finnas efter 17.30 (eller så fort alla checkat in till eventet).
 

zanga

Medlem
Tyvärr måste man arbeta hela dagen tills det är dags trots ledighetsdag :(.
Nice med sol so far, regnade ju igår kväll när jag anlände. (nu har jag jinxat det dock ;))

Någon som vill ha min bidragande peng för taxi senare?
 
Toppen