Senaste nytt

LIVE: BusinessClass.se inviger på Landvetter

mry

Medlem
Det är alltså tåg 91 och inget annat. . Såhär ser det ut i min kupé idag...

ForumRunner_20130425_172850.jpg



ForumRunner_20130425_172906.jpg

...eller iaf nästan...
 

GOTATH

Medlem
Ibland gillar jag sjöfarten. Ibland gillar jag den mindre. Just nu gillar jag den inte alls :mad:. Kommer tyvärr inte kunna dyka upp på eventet imorgon kväll. Det blir istället påmönstring för mig i morgon förmiddag. Hade sett fram emot denna kväll länge och försökte styra om min påmönstring till lördag, men det gick inte....

Kommer dock att passera GOT 12 timmar före invigningen så man kanske ser några förberedeler i alla fall :p

Hoppas alla får en supertrevlig kväll och att vi ses på någon träff i framtiden
 

Palazzi

Medlem
Det är alltså tåg 91 och inget annat. . Såhär ser det ut i min kupé idag...

Visa bifogad bild 15562



Visa bifogad bild 15563

...eller iaf nästan...

Egen kommandocentral i kupén! Betalade du extra eller var det en förmån som SJ Prio ? ;)

Om instruktionsboken är försvunnen kan jag berätta att de där röda "handtagen" på nedre bilden är för att byta spår. Accelerera gör man genom att sparka lätt på elmotorerna. Om du planerar att fortsätta över Öresundsbron måste du byta plats på grön och gul kabel....det är danskarna som envisas om att ha det så:rolleyes:

ON TOPIC: Hoppas ni får det trevligt på Landvetter :)
 

zanga

Medlem
Ingen på ARN som vill snacka lite skit?

"Systemet för gate-visning" (det har säkert något fancy ord ni hardcores använder!)är helt nere överallt. Windows XP felmeddelande på alla skämar, say no more ;D
 

vicce

Medlem
Ingen på ARN som vill snacka lite skit?

"Systemet för gate-visning" (det har säkert något fancy ord ni hardcores använder!)är helt nere överallt. Windows XP felmeddelande på alla skämar, say no more ;D

Du får leta efter Bjornstrom :) Han gömmer sig säkert där någonstans, i alla fall för 40 minuter sen.
 

mry

Medlem
Nu är vi snart i Umeå typ, jag hoppas jag blir väckt vid 6 tiden när vi är i Uppsala och vi inte blivit försenade pga allt vatten där mellan Tierp och Uppsala...
simon_says91 du kan väl höra av dig när du är på Stockholm C och du kollat att jag är i tid :)
bjornstrom Hoppas du blir uppgraderad till ett bra rum på Radisson sen när du kommer dit ;)
 

vicce

Medlem
Nu är vi snart i Umeå typ, jag hoppas jag blir väckt vid 6 tiden när vi är i Uppsala och vi inte blivit försenade pga allt vatten där mellan Tierp och Uppsala...
simon_says91 du kan väl höra av dig när du är på Stockholm C och du kollat att jag är i tid :)
bjornstrom Hoppas du blir uppgraderad till ett bra rum på Radisson sen när du kommer dit ;)

Det går sakta men säkert framåt för dig. Hur åker du från Stockholm sen? Fortsätter du med tåg?
 

David

Medlem
Ser fram emot morgondagen. Hoppas bara att jag skall bli bättre från min förkylning, lite Spa-tid kanske hjälper. :)
 
Toppen