Senaste nytt

Lite torsdagshumor. Hitta en resa för mig från Stockholm till Göteborg idag

bnr

Medlem
Det har jag faktiskt svårt att tänka mig att det skulle vara. Sedan beror det förstås litegrand på priset också. Kolla vad Scandic säljer rum för i Stockholms stad idag och jämför. Skulle då Grand Hotel råka vara billigare än Scandic, då tror jag inte SJ misstycker om du tar in där. :) Men jag hade inte rankat vare sig Waterfront, Viking eller någon av de två Nordic Light hotellen som "standard" i Stockholm.
Intressant, så olika man kan tycka ;)
Kan inte se hur någon av de större kedjornas hotell i Stockholm inte skulle kunna anses vara standard. D.v.s. (men ej begränsat till) Scandic/Radisson/Elite/Nordic Choice.
 

jsn

Medlem
Ping @GOTATH vi kanske ses på tåget i morgon då... ;) Jag är inbokad på 419 från Sthlm C kl 10.10 :) Om det tåget nu kommer gå...
 

jsn

Medlem
Saxat från SJ:s hemsida

"Stopp i tågtrafiken Stockholm Central


Det är fortfarande stopp i tågtrafiken mellan Stockholm Central och Stockholm Södra. Detta på grund av ett kontaktledningsfel till följd av en arbetsplatsolycka. Vi beklagar de förseningar som uppstår som en följd av detta. Trafikverket arbetar på att lösa situationen, prognos saknas i nuläget för att kunna trafikera sträckan.

På grund av den pågående trafikstörningen har vårt Kundcenter blivit överbelastad och det går för tillfället inta att komma fram på telefon. Tele 2-tekniker arbetar med högsta prioritet för att lösa problemet.

Om du väljer att inte resa under dagen så kan du avboka och få full återbetalning eller omboka din resa. Du kan även boka om din returresa eller få full ersättning för den. Resenärer som blir strandsatta kan ta in på hotell i standardklass och få ersättning av SJ för kostnaden i efterhand.

Vi uppdaterar löpande informationen och återkommer med mer information."

Alltså... det är inte lätt just nu... Det är dags att sluta dra kablar för att koppla ihop saker och ändar...
 

GOTATH

Medlem
Lyckades boka om mig på första bästa tåg kl 1410. Får se om det går bättre.
Nu har jag något att göra på tåget iaf när jag ska begära ersättning från diverse ställen!
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen